7e week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Annike Koopman - WaarBenJij.nu 7e week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Annike Koopman - WaarBenJij.nu

7e week

Blijf op de hoogte en volg Annike

27 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag was echt een super leuke dag;) Ben samen met Miriam op pad geweest en we zijn op zoek gegaan naar een hele grote begraafplaats. Nadat we het allemaal uiteindelijk gevonden hadden (half uur lopen), was helaas de tour al begonnen dus besloten we zelf maar een rondje te lopen. Eenmaal op de begraafplaats was het echt muisstil en super mooi. Je kwam hier helemaal tot rust en er waren bijna geen mensen te bekennen (op de dode na dan, voor de gene die deze grap wilde maken;)). We hebben hier een tijdje rond gelopen en op de foto's kun je zien hoe mooi het is.. Daarna zijn we naar beneden gelopen en kwamen we door een prachtige wijk.. Allemaal mooie huizen en zelfs prive terreinen met een soort van oostenrijkse stijl..
Morgen ben ik ook vrij dus misschien dat er dan nog wat toe wordt gevoegd aan dit verslag;) tot nu toe blijft het hier bij en geniet van de foto's ;) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annike

Halllloooootjessss, Welkom op mijn pagina;) Ik zal proberen zo vaak mogelijk een berichtje hier op te plaatsen, zodat jullie een beetje kunnen volgen wat ik hier allemaal doe. De meeste kennen me redelijke goed en weten dat ik hier niet zo goed in ben, maar omdat ik jullie zo lief vind, zal ik mijn uiterste best doen in ieder geval dit iedere week te doen. xxxx

Actief sinds 19 Aug. 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4031

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Londen

Landen bezocht: