Londen - Reisverslagen van Annike Koopman - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslagen van Annike Koopman - WaarBenJij.nu

Londen

Ik woon momenteel in Londen, in een super groot hotel, genaamd Guoman Tower Hotel. Ik woon op de vierde verdieping, met een prachtig uitzicht op Katharine's Dock. De kamer zijn redelijk klein, maar zeker goed in te wonen. Ik ben allang blij dat ik een plekje voor mezelf heb. Ik werk hier achter de front-office. Mijn reis is net begonnen, dus er zullen nog genoeg verhalen komen. I hope you will enjoying my stories.

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2012

8e t/m 11e week

27 September 2012

7e week

22 September 2012

5e & 6e week

13 September 2012

Derde en vierde week

29 Augustus 2012

Mijn tweede week in Londen
Annike

Halllloooootjessss, Welkom op mijn pagina;) Ik zal proberen zo vaak mogelijk een berichtje hier op te plaatsen, zodat jullie een beetje kunnen volgen wat ik hier allemaal doe. De meeste kennen me redelijke goed en weten dat ik hier niet zo goed in ben, maar omdat ik jullie zo lief vind, zal ik mijn uiterste best doen in ieder geval dit iedere week te doen. xxxx

Actief sinds 19 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4034

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Londen

Landen bezocht: